El patge Gercai recull les cartes dels nens i nenes per Ses Majestats els Reis

versió per imprimir enviar enllaç d’aquesta pàgina.
Centenars de nens es van acostar per entregar-li amb il·lusió les cartes amb les joguines i altres demandes per les festes de Reis d'enguany

Va ser el passat dissabte 2 de gener quan puntualment a les 5 de la tarda començava a fer l'entrada per l'avinguda Catalunya el patge Gercai, amb tot el seguici de músics que anunciaven la seva arribada. Dalt un carruatge tibat per dos cavalls, va recórrer tot el carrer principal de la Vila fins arribar al punt de recollida de cartes, muntat especialment per l'ocasió.

Allà uns centenars de nens i nenes ja esperaven amb il·lusió la seva arribada, i un a un i durant dues hores llargues, van poder fer entrega de les cartes al patge enviat per Ses Majestats els Reis d'Orient. Els nens van compartir amb ell un moment per entregar la carta, plena dels desitjos en forma de regals, i fer-li saber com s'havien portat.

Aquesta és la manera com Ses Majestats els Reis d'Orient coneguin de primera mà què demanen els nens i nenes de Gironella, i des de fa anys se celebra uns dies abans de l'arribada i cavalcada dels Reis d'Orient també per Gironella.

Tornar enrere
Cercador web
Com arribar a Gironella en cotxe
des de: 
Ajuntament de Gironella ˇ Plaįa de la Vila, 13 ˇ 08680 Gironella (Barcelona) ˇ T. 938 250 033
Avís legal  |  Accessibilitat  |  Mapa Web  |  Contactar  |  Crčdits  |  RSS  |  Carrerer
Diputaciķ de Barcelona